Mody do minecraft

Pobieranie Modów - Info !!!

W przypadku niektórych modów podaje linki do innych serwisów hostujących pliki. Są to linki udostępniane przez autorów tych modów.

Ponieważ nie mam wpływu na działanie tych linków:
Tu możesz zgłosić niedziałający link >>>

http://adf.ly/ - jeżeli plik jest udostępniany na pośrednictwem tego serwisu,
po 5 sekundach kliknij w przycisk 'SKIP AD' w prawym górnym rogu.

http://www.mediafire.com/ - w przypadku pobierania z tego serwisu,
kliknij w link 'Download (... MB)' znajdujący się na zielonym prostokącie.


Instalacja modów w Minecraft

Mody w Minecraft możemy dodawać na kilka sposobów. Możemy instalować je ręcznie, skorzystać z programu o nazwie 'mcpatcher' , niektóre mody posiadają wersje instalacyjne z rozszerzeniem '.jar' .
Program 'mcpatcher' , kopiuje zawartość archiwum '.zip' naszego moda, do archiwum 'minecraft.jar' , znajdującego się w katalogu gry '.minecraft/bin/' . Dodatkowo usuwa katalog 'META-INF' , dlatego w zasadzie każdy mod który można instalować mcpatcher'em, możemy też zainstalować ręcznie, kopiując zawartość jego archiwum (pliku '.zip'), do archiwum 'minecraft.jar' , znajdującego się w katalogu '.minecraft/bin/' , pamiętając o usunięciu z archiwum 'minecraft.jar' katalogu 'META-INF' , jeżeli istnieje.

Po co więc używać 'mcpatchera' ?
Ponieważ daje on większą elastyczność w dodawaniu i usuwaniu modów, przez cały czas mamy kontrole nad tym jakie mody mamy zainstalowane i w każdej chwili możemy usunąć dowolny z nich. Pozwala też łatwiej zdiagnozować konflikty pomiędzy modami.

Aby dodawać mody mcpatcher'em, konieczne jest załadowanie specjalnego modułu o nazwie ModLoader, odpowiedniego do wersji gry.


Mody mogą powodować konflikty między sobą. Mody które dostępne są na tej stronie nie powodują konfliktów między sobą. Wyjątkiem jest:

* Mody dla Minecraft 1.1
mod 'Fossil/Archeology', który powoduje konflikt z modem 'Shelf'

* Mody dla Minecraft 1.0.0
mod 'Fossil/Archeology', który powoduje konflikt z modami 'Shelf', 'Dynamite Mod V1.0.0'

* Mody dla Minecraft 1.8.1
mod 'Fossil/Archeology', który powoduje konflikt z modami 'Animal Transport', 'Dynamite Mod v2.5',

przynajmniej u mnie, tak więc nie używamy ich jednocześnie.

Program mcpatcher dla Windows możesz pobrać tutaj: mcpatcher-2.4.3_04.zip, dla pozostałych systemów tutaj: mcpatcher-2.4.3_04.jar, więcej informacji o użyciu programu znajdziesz tu: mcpatcher do Minecraft 1.4.2

Poniżej screen z programu 'mcpatcher' z dodanymi modułami: spolszczenia, 'ModLoader' oraz modami 'CastleDefense' i 'SinglePlayerCommands'.

Teraz wystarczy już tylko kliknąć przycisk 'Patch' , by nowe pliki zostały dodane do Minecraft'a.

W każdej chwili możemy wycofać zmiany używając przycisku 'Unpatch' .


TooManyItems - Minecraft 1.2.3 / 1.2.4 / 1.2.5 / 1.3.1 / 1.3.2 / 1.4.2


TooManyItems - Minecraft 1.1

Opis poniżej.

Pobierz: TooManyItems2012_01_12.zip


TooManyItems - Minecraft 1.0.0

Mod TooManyItems umożliwia dostęp do wszystkich przedmiotów w Minecraft, bez limitu. Mod możemy zainstalować za pomocą programu 'mcpatcher' .

W wersji dla 1.0.0, nie wymaga ModLoadera.

Pobierz: TooManyItems2011_11_18.zip

Poniżej filmik prezentujący możliwości moda.

Autorem filmiku jest użytkownik YouTube o nicku 'AkubusPL'.


TooManyItems - Minecraft 1.8.1

Opis powyżej.

Pobierz: TooManyItems2011_09_27.zip


SinglePlayerCommands - Minecraft 1.2.3 / 1.2.4 / 1.2.5 / 1.3.2 / 1.4.2


SinglePlayerCommands - Minecraft 1.1

Instalacja jak dla wersji 1.0.0, przy czym użyj plików poniżej.

SinglePlayerCommands-MC1.1.0_V3.1.0.zip,
lub
SinglePlayerCommands-MC1.1.0_V3.1.0.jar


SinglePlayerCommands - Minecraft 1.0.0

Mod Single Player Commands, czyli komendy w grze jednoosobowej to jedna z najczęściej używanych modyfikacji w Minecraft. Udostępnia nam szeroki zakres poleceń dzięki którym możemy latać, zmieniać pogodę, przywoływać potwory, dodawać itemy i wiele wiele innych. Aby zobaczyć listę komend modu SinglePlayerCommands kliknij tutaj:
Lista komend do Single Player Commands 1.0.0

lista keycode'ów dla komendy 'bind': kliknij >>>

Mod możemy zainstalować na dwa sposoby:

1. Za pomocą programu 'mcpatcher' dodajemy archiwum
SinglePlayerCommands-MC1.0.0_V3.0.1.zip,
musimy dodatkowo skopiować ręcznie plik 'WorldEdit.jar' ( znajdujący się wewnątrz archiwum ) do katalogu gry, a dokładnie do katalogu 'bin' , do folderu można się dostać z poziomu windowsa: Start > Uruchom... i wpisujemy polecenie '%appdata%' a następnie przechodzimy do katalogu '.minecraft' i podkatalogu 'bin' .

2. Przy użyciu pliku instalacyjnego z rozszerzeniem '.jar'
pobierz: SinglePlayerCommands-MC1.0.0_V3.0.1.jar

Po ściągnięciu go na swój komputer uruchamiamy tak jak pliki 'exe', pokaże się nam okienko jak poniżej. Klikamy 'Install'.

Obie metody robią dokładnie to samo, przy czym korzystając z mcpatcher'a, mamy wszystko w jednym miejscu.


SinglePlayerCommands - Minecraft 1.8.1

Aby zobaczyć listę komend modu SinglePlayerCommands kliknij tutaj:
Lista komend do single player commands.txt

Instalacja analogiczna jak dla wersji 1.0.0, patrz wyżej:

1. Instalacja 'mcpatcherem' pobierz:
SinglePlayerCommandsV2.12.1.zip,
pamiętaj o skopiowaniu ręcznie pliku 'WorldEdit.jar' ( znajdującego się wewnątrz archiwum ) do katalogu gry, a dokładnie do katalogu 'bin' , do folderu można się dostać z poziomu windowsa: Start > Uruchom... i wpisujemy polecenie '%appdata%' a następnie przechodzimy do katalogu '.minecraft' i podkatalogu 'bin' .

2. Instalka z rozszerzeniem '.jar'
pobierz: SinglePlayerCommandsV2.12.1.jar


Rei's Minimap - Minecraft 1.2.4 / 1.2.5 / 1.3.1 / 1.3.2 / 1.4.2

Mod Rei's Minimap dodaje mapę do naszej gry. Mapa zawiera wiele funkcji dodatkowych przydatnych w grze, takich jak: miejsce zgonu, możliwoœć tworzenia punktów docelowych itp. Do dyspozycji jest mała mapa widoczna cały czas na ekranie podczas gry ( miejsce mapy na ekranie można ustawić w opcjach ), oraz duża mapa wywoływana klawiszem który możemy sobie zdefiniować. Ogólnie bardzo przydatna rzecz podczas gry. Działa też w trybie multiplayer.

Mod możemy zainstalować za pomocą programu 'mcpatcher' .

Pobierz:
1.4.2_ReiMinimap_v3.2_05.zip
1.3.2_ReiMinimap_v3.2_05.zip
1.3.1_ReiMinimap_v3.2_05.zip
1.2.5_ReiMinimap_v3.0_04.zip
1.2.4_ReiMinimap_v3.0_04.zip


Spawner GUI - Minecraft 1.8.1 / 1.2.5 / 1.3.1 / 1.3.2 / 1.4.2

Mod Spawner GUI umożliwia edycje spawnerów. Klikając prawym klawiszem na spawnerze, wyskoczy nam okienko gdzie będzie można wybrać co ma się w nim spawnować.

Mod możemy zainstalować za pomocą programu 'mcpatcher' .

Pobierz:
Spawner_GUI_1.4.2.zip
Spawner_GUI_1.3.2.zip
Spawner_GUI_1.3.1.zip
Spawner_GUI_1.2.5.zip
Spawner_GUI_1.2.4.zip
Spawner_GUI_1.2.3.zip
Spawner_GUI_1.1.zip
Spawner_GUI_1.0.0.zip
Spawner_GUI_1.8.1.zip


Dynamic Lights - Minecraft 1.3.1

Mod Dynamic Lights, bardzo fajny mod, sprawia że pochodnia którą niesiemy w ręku oświetla nam otoczenie, bardzo wygodne podczas zwiedzania jaskiń, nie musimy co chwile stawiać pochodni na ścianach. Dodatkowo rzucona na ziemie także świeci. Teraz zanim wejdziemy w jakąś ciemną jaskinie możemy rzucić tam pochodnie i sprawdzić czy nie czai się tam jakiś potwór. Możemy też sprawdzić co jest np. na dnie wąwozu w jaskini jeżeli na taki trafimy. Poza pochodnią możemy użyć w ten sposób innych przedmiotów dających światło jak: dynia z pochodnią, wiadro lawy, czerwony proszek itp.

Mod instalujemy za pomocą programu 'mcpatcher' , nie wskazujemy w nim całego archiwum zip, a dokładnie na katalog 'compiled_put_this_into_minecraft_jar', znajdujący się wewnątrz archiwum,
dodatkowo z katalogu 'configfile_put_this_into_.minecraft_folder', kopiujemy ręcznie plik 'dynamiclights.settings' do katalogu gry, do folderu można się dostać z poziomu windowsa: Start > Uruchom... i wpisujemy polecenie '%appdata%' a następnie przechodzimy do katalogu '.minecraft' .

Pobierz:
Dynamic Lights 1.3.1.zip


Dynamic Lights - Minecraft 1.2.3 / 1.2.4 / 1.2.5

Mod instalowany jest wyłącznie za pomocą programu 'mcpatcher' , zawartość archiwum DynamicLights_1.2.3.zip ( nie plik zip ) kopiujemy do katalogu gry, do folderu można się dostać z poziomu windowsa: Start > Uruchom... i wpisujemy polecenie '%appdata%' a następnie przechodzimy do katalogu '.minecraft' .

Po uruchomieniu programu 'mcpatcher', automatycznie na liście pojawi się Mod Dynamic Lights.

Pobierz:
DynamicLights_1.2.5.zip
DynamicLights_1.2.4.zip


Dynamic Lights - Minecraft 1.1

Opis powyżej.

Pobierz: DynamicLights_1.1.zip


Dynamic Lights - Minecraft 1.0.0

Opis powyżej.

Pobierz: DynamicLights_1.0.0.zip


Dynamic Lights - Minecraft 1.8.1

Opis w zasadzie jest analogiczny jak dla wersji 1.1, patrz wyżej. Instalacja moda jest jednak inna:

Mod możemy zainstalować za pomocą programu 'mcpatcher' , dodajemy w nim archiwum Dynamic_Lights_1.8.1.zip,
musimy dodatkowo skopiować ręcznie plik dynamiclights.settings do katalogu gry, do folderu można się dostać z poziomu windowsa: Start > Uruchom... i wpisujemy polecenie '%appdata%' a następnie przechodzimy do katalogu '.minecraft' .


Shelf - Minecraft 1.2.3 / 1.2.4 / 1.2.5 / 1.3.1 / 1.3.2 / 1.4.2


Shelf - Minecraft 1.1

Mod Shelf daje możliwość przechowywania produktów w taki sposób, by można je było zobaczyć. Mod dodaje blok który po kliknięciu prawym przyciskiem pozwala dodać do 9 przedmiotów które są na nim eksponowane.

Mod możemy zainstalować za pomocą programu 'mcpatcher' .

Mod powoduje konflikt z modem 'Fossil / Archeology'

przynajmniej u mnie, tak więc nie używamy obu jednocześnie.

Pobierz: Shelf_1.1.zip


Shelf - Minecraft 1.0.0

Opis powyżej.

Pobierz: Shelf_1.0.0.zip


Timber - Minecraft 1.8.1 | 1.0.0 / 1.2.4 | 1.3.1

Mod Timber znacznie ułatwia pozyskiwanie drewna, jeżeli przy użyciu siekiery usuniemy dolną część pnia, cały pień się rozpadnie z pozyskane w wyniku tego itemy spadną na ziemie.

Mod możemy zainstalować za pomocą programu 'mcpatcher' .

Pobierz:

Timber_1.3.1.zip
Timber! (1.2.4).zip
Timber! (1.2.3).zip
Timber_1.1.zip
Timber_1.0.0.zip
Timber_1.8.1.zip


Dynamite Mod - Minecraft 1.0.0

Mod Dynamite daje możliwość craftowania różnych ładunków wybuchowych. Jak ktoś lubi demolować swój świat to polecam ten mod.

Dynamite:Dynamite Bundle:
lub
Ice Dynamite:Desert Dynamite:
Nether Bombs:Lightning Attractors:
Molotov Cocktails:Glowstick:
Sticky Dynamite:Sticky Glowstick:
Craftable Slimeballs:

Mod możemy zainstalować za pomocą programu 'mcpatcher' .

Mod powoduje konflikt z modem 'Fossil / Archeology'

przynajmniej u mnie, tak więc nie używamy obu jednocześnie.

Pobierz: Dynamite Mod V1.0.zip


Dynamite Mod - Minecraft 1.8.1

Mod Dynamite daje możliwość craftowania laski dynamitu, którą później możemy rzucić przed siebie, wybuch nie jest tak silny jak TNT, jednak jest możliwość połączenia trzech lasek dynamitu w jedną i wówczas wybuch takiej paczki jest taki jak pojedynczego TNT. Jak ktoś lubi demolować swój świat to polecam ten mod.

Dynamite:Dynamite Bundle:
lub

Mod możemy zainstalować za pomocą programu 'mcpatcher' .

Pobierz: Dynamite_Mod_v1.0.zip

Wersje 1.0 podaje tylko dlatego że wersja 2.5 powoduje konflikt z modem 'Fossil / Archeology', wiec jeżeli ktoś korzysta z tamtego moda może zainstalować sobie właśnie wersje 1.0.

Wersja 2.5 poza laskami dynamitu dostępnymi w v1.0 dodaje:

Ice Dynamite:Desert Dynamite:
Nether Bombs:Gunpowder Barrels:
Lightning Attractors:

Mod możemy zainstalować za pomocą programu 'mcpatcher' .

Mod powoduje konflikt z modem 'Fossil / Archeology'

przynajmniej u mnie, tak więc nie używamy obu jednocześnie.

Pobierz: Dynamite_Mod_v2.5.zip

Obie wersje są samodzielnymi modami, więc używamy jednej z nich.

Poniżej filmik prezentujący możliwości moda.

Autorem filmiku jest użytkownik YouTube o nicku 'AdamzoneTopMarks'.


Animal Transport - Minecraft 1.0.0

Mod Animal Transport daje możliwość wygodnego transportu zwierząt, oraz ich umieszczenia dokładnie tam gdzie tego chcemy np. w naszej zagrodzie. Z pięciu sztuk nici craftujemy lasso, uderzamy nim zwierze, aż zamieni się w item który możemy podnieść. Następnie przy użyciu patyków i klapy tworzymy skrzynię do której możemy zapakować nasz item z danym zwierzęciem. Aby je wypuścić stawiamy skrzynie na ziemi i ją rozbijamy.

Autorem filmiku jest użytkownik YouTube o nicku 'Rion4096'.

Mod możemy zainstalować za pomocą programu 'mcpatcher' .

Pobierz: Animal_Transport_1.0.0


Animal Transport - Minecraft 1.8.1

Z pięciu sztuk nici craftujemy lasso, uderzamy nim zwierze, aż zamieni się w item który możemy podnieść. Następnie przy użyciu 8 desek i naszego item'u w środku tworzymy skrzynie z danym zwierzęciem. Aby je wypuścić stawiamy skrzynie na ziemi i ją rozbijamy.

Mod możemy zainstalować za pomocą programu 'mcpatcher' .

Mod powoduje konflikt z modem 'Fossil / Archeology'

przynajmniej u mnie, tak więc nie używamy obu jednocześnie.

Pobierz: Animal_Transport_1.8.1


Slimy Mod - Minecraft 1.0.0

Slimy Mod dodaje 3 nowe bloki, jeżeli się na nie wejdzie, katapultują nas w górę.

Slimeblocks - o 10 bloków
Soft Slimeblocks - o 35 bloków
Golden Slimeblocks - o 85 bloków !!!


Receptury craftingu:

Craftable Slimeballs:Slimeblock:
Craftable Soft Slimeballs:Soft Slimeblock:
Golden Slimeblock:

Mod możemy zainstalować za pomocą programu 'mcpatcher' .

Pobierz: SlimyModv12.zip


Slimy Mod - Minecraft 1.8.1

Slimy Mod dodaje nowy blok, jeżeli się na niego wejdzie, katapultuje nas w górę.


Receptury craftingu:

Craftable Slimeballs:Slimeblock:

Pobierz: SlimyModfor181.zip


Fossil / Archeology - Minecraft 1.1

Instalacja jak dla wersji 1.0.0, przy czym użyj plików poniżej.

AudioMod_1.1.zip
minecraftforge-client-1.3.1.zip
Fossil_Archeology_1.1.zip
resources_1.1.zip


Fossil / Archeology - Minecraft 1.0.0

Opis jest poniżej dla wersji 1.8.1, więc nie będę go tutaj powielał. Nowa wersja moda dla Minecraft 1.0.0, dodaje 2 nowe bloki 'Permafrost' i 'Iced-Stones'. Są też nowe dinozaury i trochę nowych przedmiotów.

Instalacja moda:
Mod do poprawnego działania wymaga dodatkowo zainstalowania:
Forge ( minecraftforge-client ),
AudioMod,
a także zasobów z dźwiękami ( resources )

Za pomocą programu 'mcpatcher' , dodajemy pliki:
AudioMod.zip
minecraftforge-client-1.2.0.zip
Fossil_Archeology_1.0.0.zip

Zawartość archiwum resources.zip kopiujemy do katalogu gry '.Minecraft', do folderu można się dostać z poziomu windowsa: Start > Uruchom... i wpisujemy polecenie '%appdata%' a następnie przechodzimy do katalogu '.minecraft' .

Podczas patch'owania może się pojawić okienko informujące o konfliktach plików, np. w przypadku spolszczenia czy ModLoader'a, zatwierdzamy klikając 'Yes'.

Pamiętajmy aby moduły których pliki powodują konflikt były powyżej 'minecraftforge-client-1.2.0', na liście mcpatcher'a.

Mod powoduje konflikt z modem: 'Mod Shelf'

przynajmniej u mnie, tak więc nie używamy go z nim jednocześnie.

W tej wersji nie powoduje już konfliktu z modem 'Animal Transport'

Receptury craftingu:

Skull Lantern:Analyzer:
Cultivate:Archeology workbench:
Order Drum:Skull Stick:
Feeder:Dino Pedia:
Tooth Dagger:Raw chicken soup:
Essence of Chicken:Cake:


Fossil / Archeology - Minecraft 1.8.1

Mod Fossil/Archeology dodaje do gry nowy blok o nazwie 'fossil', czyli kamień ze skamielinami. Rozbijając go możemy z niego wydobyć nowe przedmioty takie jak: skamieniałe kości, starożytne relikty, ziarna paproci itp. Z nowych przedmiotów możemy utworzyć nowe bloki takie jak:
analyzer - służy do analizowania reliktów i kości.
    z analizy kości możemy otrzymać np. DNA dinozaura,
    w wyniku analizy reliktu otrzymasz starożytny obraz lub starożytną broń,
archeology workbench - można w nim odnowić starożytną broń,
cultivate - służy do tworzenia jajek dinozaura z kości i DNA

Po rzuceniu jajek dinozaura na ziemię, wykluwają się z nich dinozaury.

Mod nie do końca działa w trybie kreatywnym, to znaczy nie można wydobywać przedmiotów z bloków 'fossil', natomiast jeżeli używamy moda 'TooManyItems', możemy korzystać z wszystkich itemów moda 'Fossil/Archeology'.

Instalacja moda:
Mod do poprawnego działania wymaga dodatkowo zainstalowania:
AudioMod,
a także zasobów z dźwiękami ( resources )

Za pomocą programu 'mcpatcher' , dodajemy pliki:
AudioMod B1.8.1.zip
Fossil_Archeology_1.8.1.zip

Zawartość archiwum resources.zip kopiujemy do katalogu gry '.Minecraft', do folderu można się dostać z poziomu windowsa: Start > Uruchom... i wpisujemy polecenie '%appdata%' a następnie przechodzimy do katalogu '.minecraft' .

Mod powoduje konflikt z modami:
'Animal Transport', 'Dynamite Mod v2.5'

przynajmniej u mnie, tak więc nie używamy go z tamtymi modami jednocześnie.

Receptury craftingu - patrz wyżej - opis dla wersji 1.0.0.

Więcej na temat możliwości moda, receptur craftingu znajdziesz w filmiku poniżej. Co prawda filmik przedstawia moda dla wersji 1.7.3, ale nie ma to żadnego znaczenia.

Autorem filmiku jest użytkownik YouTube o nicku 'ChramarStudios'.


CastleDefense - Minecraft 1.8.1

Mod CastleDefense umożliwia craftowanie spawnerów takich postaci jak: Rycerz, Łucznik, Najemnik, Lekarz. Postaci rycerza i łucznika występują w dwóch wariantach doświadczenia. Mod dodaje także wrogie zamki których strzegą rycerze i łucznicy.

Mod możemy zainstalować za pomocą programu 'mcpatcher' .

Pobierz: CastleDefense2.0.2.zip

Poniżej filmik prezentujący możliwości moda.

Autorem filmiku jest użytkownik YouTube o nicku 'minecraftgplay'.


Fire Mod - Minecraft 1.8.1

Mod Fire sprawia że ogień w Minecraft rozprzestrzenia się znacznie szybciej niż normalnie. Jeżeli używamy moda dodającego gigantyczne drzewa, sprawdzi się dobrze przy ich usuwaniu poprzez wypalenie.

Mod możemy zainstalować za pomocą programu 'mcpatcher' .

Pobierz: Fire_Mod_1.8.1.zip


Huge Trees - Minecraft 1.8.1

Mod Huge Trees sprawia że posadzone przez nas drzewa rosną do gigantycznych rozmiarów. Są naprawdę duże, doskonale się nadają na wszelkiego rodzaju domki na drzewie i tego typu budowle.

Mod możemy zainstalować za pomocą programu 'mcpatcher' .

Pobierz: Huge_Trees_1.8.1.zip